梓官-Azusa

#台灣# #Coser#
衣服道具多自製喔~私信詢問相關請注意禮節
魔道:曦瑤/忘羨/薛曉
-- 
本命:黃喻.韓葉.周翔
FGO:印度兄弟/梅亞瑟/拉二閃/亞瑟X亞瑟Alter/黑貞德.嚴窟王
--
IG帳號:fudukise
微博:梓官http://www.weibo.com/fuduki
抖音fudukise0719
半次元: 梓官-Azusa
FACEBOOK:
http://www.facebook.com/CoserAzusa

全職高手-【周澤楷】

-成為榮耀第一人前的你-

2015/11/24 生日快樂!!!

--

便服私設*>槍王形象

隊服褲子配色沒有按官方圖,原作向無CP,有捏部分劇情 

--

遲到的生賀><

總算好好拍了一次內心戲~

這個角色到此也差不多圓滿了XDDDD

周澤楷@梓官

攝影@花花

後製排版@梓官

---

覺得這首歌很適合小周~

林俊傑 JJ Lin -One Shot

http://www.tudou.com/programs/view/pgMCSDYFGZs/

歌詞(翻譯參考/部分我流修改過中翻)

    Just one shot
    只能一槍打響
  · Is all you got to make or break into your fame
    這是你唯一的機會去建立或摧毀你的名望 
  · Just one shot
    只有一次機會
  · They will lift you up and take you down the same
    他們會重新使你振作起來,也同樣會讓你絕望
  · Only got one shot
    只能一槍打響
   · Will you give it all you've got
  你會放開你已擁有的所有, 
  · Let it take you to the top
  讓他帶你到達高峰。 
  · Or will you bleed it out in vain? 
  或者你選擇徒勞的去用盡鮮血? 
  · Only got one shot
  只能一槍打響
  · Tell your heart to never stop
  告诉你的心臟,永遠不要停歇 
  · Lock your eyes only on the spot
  只將眼睛鎖定在此刻
  · If there is no pain there will be no gain
  如果不經歷痛苦,那也就不會有回報 
  · O Father please, I ask for Your mercy
  哦神阿,我請求祢的寬恕 
  · They judged me way before they even know me
  他們甚至在認識我之前就已經審判了我 
  · O Father please, do you hear me screaming
  哦神阿,你聽到我的吶喊了嗎?
  · These lights won't stop chasing after me
  這些燈光將不會停止在我身后的追逐
  · I will not fall I will not crawl, I will keep on standing tall
  我不會墜落,也不會匍匐,我將繼續高高站起 
  · Till I'm strong enough to break this wall
  直到我足夠強壯,強壯到能夠推倒這面牆 
  · Oh~ I won't drown don't tie me down
  喔~我不會將自己淹沒,也不要束縛我 
  · Won't you just set me free
  為何不給我自由就好呢?
  · It takes one shot to strip it away from me
  把它從我身上剝除,用掉了我的一次機會 
  · And O my Lord, I can't believe what I saw
  哦神啊,我真不敢相信我所看見的 
  · You got one shot
  你可以一槍打響
  · Just to make or break your fame
  來建立或毀掉你的名望
  · Just one shot
  只有一次機會
  · They will lift you up, take you down the same
  他們將讓你重新振作,亦或使你絕望 
  · Only got one shot
  只有一次機會
  · Will you give it all you've got
  你會放棄你已經得到的一切嗎? 
  · Let it take you to the top
  讓它帶你到達高峰
  · Or will you bleed it out in vain? 
  或者你會徒勞地用盡鮮血 
  · Only got one shot
  只能一槍打響
  · Tell your heart to never stop
  告訴你的心臟,永遠不要停歇 
  · Lock your eyes only on the spot
  只將眼睛鎖定在此刻
  · If there is no pain there will be no gain
  没有經歷過痛苦,也就不會有回報 
  · Our father, who art in heaven, hallowed be thy name
  我們的神阿,願你的名被尊為聖 
  · In thy name I pray to you, oh forever it remains
  以祢之名,我為祢祈禱,永遠為你祈禱 
  · I know you haven't left me but I'm feeling so alone
  我知道祢從未離開過我,可是我覺得好孤獨 
  · When the darkness comes I shall never have to wait on my own
  我應該永遠不用獨自等待黑夜的降臨 
  · I feel so lost, my mind is going out of control
  我迷失了,我的思維也將失去控制 
  · Vengeance is mine, I will repay, says The Lord
  主說,伸冤在我,我必報應 
  · I'm persecuted but not forsaken, 
  我被迫害著,但我並沒有被拋棄, 
  · struck down to the floor,but not destroyed cause its not like this hasn't happened before
  被打倒在地 ,但是並沒有被毀滅,因為像這樣的事情以前也曾發生過
  · I see these lights and you've warned me to be on the alert
  我看到了那些燈光,祢曾警告過我要保持警惕 
  · My heart is tired from soaking it up like rain in the dirt
  我的心累了,就像那在雨水中浸泡過的污垢 
  · Oh~ just one shot
  喔~只能一槍打響 
  · Oh~ yeah~ 
  喔~耶~ 
  · Yeah~ one shot
  耶~一槍打響 
  · They will lift you up, take you down the same
  它們將使你重新振作,或者同樣使你絕望
  · Only got one shot
  只有一次機會
  · Will you give it all you've got
  你會放棄你已經得到的一切嗎
  · Let it take you to the top
  讓它帶你到達高峰
  · Or will you bleed it out in vain? 
  或者你會徒勞的用盡鮮血 
  · Only got one shot
  只能一槍打響 
  · Tell your heart to never stop
  告訴你的心臟,永遠不要停歇 
  · Lock your eyes only on the spot
  只將眼睛鎖定在現場
  · If there is no pain there will be no gain
  沒有經路過痛苦,也就不會有回報

 

评论(17)
热度(207)

© 梓官-Azusa | Powered by LOFTER